Invatamantul primar Scoala ta privata din Bucuresti
Programul zilnic al fiecărui ciclu de învățământ (primar, respectiv gimnazial) cuprinde atât activitățile didactice cotidiene prevăzute în Curricula Națională (inclusiv Curriculum la Decizia Școlii), cât și activități liber-alese, activități vocaționale și 3 mese pe zi (gustarea de fructe, masa de prânz și gustarea de după-amiază). Astfel, programul elevilor răspunde deopotrivă solicitărilor părinților, cu un program de lucru prelungit și, mai ales, nevoilor educaționale ale școlarilor, raportate la echilibrul dintre activitate intelectuală – activitate fizică – relaxare.

Arii/Profile vocationale optionale Scoala ta primara din Bucuresti
Oferta educațională a Școlii include activități vocaționale opționale, care au drept obiective principale dezvoltarea armonioasă, identificarea fondului aptitudinal și, mai ales, dezvoltarea acestuia pentru a atinge performanța.
Ariile vocaționale în funcție de care se organizează și se desfășoară acest tip de activități sunt:
Matematica-Informatica
Matematica, Informatica
Limbi straine
Engleza, Franceza, Germana, Pregatire Cambridge, Chineza, Araba
Ed. fizica si sport
Baschet, Fotbal, Atletism, Inot, Tenis/Badminton, Sah, Karate, Dans, Balet
Arte
Grafică, Pian, Dramă/Actorie, Școala de Televiziune, Pictură, Creative Home Design
Dezvoltare personala
Lectura creativă, Caligrafie, Logopedie, Micul Bucătar
Structura anului scolar Scoala ta primara din Bucuresti
2022-2023
Modulul 1
- 5 septembrie – 24 octombrie cursuri
- 24-30 octombrie – vacanță de toamnă pentru toți elevii
Modulul 2
- 31 octombrie – 22 decembrie cursuri
- 23 decembrie – 8 ianuarie 2023 – vacanța de iarnă
Modulele 3 și 4
- 9 ianuarie – 19 februarie 2023 cursuri
- 20 februarie – 26 februarie – vacanță
- 27 februarie – 7 aprilie 2023 cursuri
- 10 aprilie – 18 aprilie – vacanța de primăvară
Modulul 5
- 19 aprilie – 16 iunie cursuri
- 17 iunie – 4 septembrie – vacanța de vară
Conform deciziei ISMB 2536/24.05.2022 vacanța din februarie va fi în perioada 20-26 a lunii.
- Școala altfel – 15-21 mai 2023
- Săptămâna verde – 20-26 martie 2023
Zile de sărbători legale declarate prin lege ca fiind nelucrătoare, care sunt în afara zilelor de week-end sau perioada vacanțelor școlare:
- 30 noiembrie – Ziua Sfântului Andrei (miercuri)
- 14 aprilie – Vinerea Mare (vineri)
- 1 mai – Ziua Muncii (luni)
- 1 decembrie – Ziua Națională a României (joi)
- 1 iunie – Ziua Copilului (joi)
- 5 iunie – Rusalii (luni)
Echipa cadrelor didactice Scoala ta gimnaziala din Bucuresti

FLORENTINA CRISTEA
Director IPSB,
Profesor învăţământ primar
Citeste in continuare
Inchide

SILVIA ȘTIRBU
Profesor învățământ primar
Predă în învățământ încă din 2015. A absolvit Facultatea de pedagogie și Științele educației primare și preșcolare, Universitatea Spiru Haret. Este empatică, răbdătoare, atentă și extrem de implicată și organizată. A format generații minunate de-a lungul timpului dedicat catedrei.
Iubește copiii și dorește mereu tot ce este mai bun pentru ei. Tocmai de aceea și lectiile organizate sunt extrem de captivante și interesante pentru copii. Prin joacă, reușește să îi facă să înțeleagă până și cele mai grele probleme la matematică.
Citeste in continuare
Inchide

MIMI-DUMITRA CONSTANTIN
Profesor învăţământ primar
Pentru că a ştiut din copilărie că vrea să devină învăţătoare, a ales să urmeze cursurile Liceului Pedagogic ,,Elena Cuza’’din Bucureşti, specializarea Învăţător – Educator, apoi a urmat Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale din cadrul Universităţii Spiru Haret, după care a continuat cu Masterul Managementul şi Evaluarea Organizaţiilor şi Programelor Educaţionale, Universitatea din Bucureşti.
Iată că acum este Profesor învăţământ primar, cu o experiență de 15 ani în lucurul cu copiii preșcolari și școlari. Și-a continuat dezvoltarea profesională participând la cursuri de profil: Învăţăm să trăim împreună- 2014, Strategii de dezvoltare a gândirii critice în învaţământul primar – 2012, Comunicare eficientă prin metoda E.S.P.E.R.E., 2012-2014, Mozaic EDU- Atelier de bune practice – 2015 și alte work-shop-uri şi simpozioane naţionale.
În viziunea sa, rolul unui învăţător nu constă doar în transmiterea de cunoştinţe, ci, mai ales, să intri în sufletul copilului și să îl ajuți să formeze abilităţi şi atitudini care să îi dea posibilitatea de a se adapta oricărui context.
„Un bun profesor este acela care are o grijă statornică: să-i înveţe pe discipoli să se lipsească de el”, spunea Andre Gide, iar Mimi Dumitra Constantin consideră că şi-a îndeplinit misiunea educativă abia atunci când vede cum elevii săi îşi deschid aripile şi îşi iau zborul în lume singuri, siguri pe ei!
Citeste in continuare
Inchide

NOVAC LIVIA ANDREEA
Profesor învățământ primar și preșcolar
Profesia de cadru didactic e nobilă şi completă, o profesie în care a ști nu reprezintă nimic dacă nu este însoţită de a simți cu pasiune. Zâmbetul, voia bună şi empatia nu lipsesc din activităţile pe care le pregăteşte şi le desfăşoară zi de zi cu elevii, astfel încât să poată dezvolta latura lor sensibilă şi plăcerea de a învăţa.
Este absolventă a Liceului Pedagogic Costache Negrii din Galaţi, promoţia 2003. Preocuparea pentru formarea profesională începe să prindă contur odată cu începerea studiilor universitare. A urmat cursurile Facultății de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Specializarea Psihopedagogie specială, la Universitatea din Bucureşti şi Facultatea de Pedagogie, specializarea Pedagogia Învătămantului Primar şi Preşcolar, Universitatea din Bucureşti. În cadrul Universitaţii Dunărea de jos, Galaţi, a urmat cursurile Facultaţii de Teologie – Engleză. A absolvit apoi Programul de Master al Universității Spiru Haret din Bucureşti, specializarea Psihologie judiciară și victimologie.
În anul 2010 obține definitivatul în învăţământ. Întotdeauna a fost o perfecţionistă şi şi-a dorit să se autodepăşescă! Tocmai de aceea studiază şi se informează cu privire la tot ce e nou în domeniul în care activează, urmând cursuri de perfecţionare, participând la workshopuri şi întâlniri metodice.
Este cadru didactic de peste12 ani şi simte că se regăseşte printre copii, îi place să vădă că elevii săi au reușit și consideră că ei sunt oglinda învățătorului. Așadar, ”reușita lor este și reușita mea!” Este o persoană care acordă atenție, înțelegere, îngrijire sufletească și observă că toate aceste lucruri îi determină pe copii să vină cu bucurie la școală. Ca învățător, stimuleză continuu curiozitatea elevilor pentru lucrurile noi, cu dorința de a le întări încrederea în forțele proprii și de a devini model pentru ei.
Răbdarea, calmul, blândeţea, înţelegerea, responsabilitatea, empatia, dragostea pentru copii, sunt calităţi, sentimente şi trăiri caracteristice felului ei de a fi. Fiecare zi petrecută alături de elevii Școlii Gimnaziale International Premium School of Bucharest este o reuşită, un pas în plus pentru educaţie şi totodată o dovadă de împlinire a menirii sale de cadru didactic.
Citeste in continuare
Inchide

VOINEA GEANINA MIHAELA
Profesor învățământ primar și preșcolar
Abilitățile unui bun învățător nu se referă doar la competența sa didactică, ci și la capacitățile sale empatice şi sociale. Calitățile unui bun cadru didactic implică a avea anumite abilități sociale de a pătrunde în viața interioară a grupului de elevi, abilități empatice, de a înțelege copiii și de a putea privi lumea prin ochii lor, și, nu în ultimul rând, valori superioare, întrucât profesorul este un model pentru elevii săi.
Simțind, încă din copilărie, că are aceste calități, a ales să urmeze cursurile Liceului Pedagogic din Giurgiu, specializarea învățător – educator, apoi a urmat Facultatea de Litere, specializarea Comunicare și Relații publice. Având o experiență de 9 ani în domeniul educațional, a reușit să-și îndeplinească cu succes activitățile didactice atât în funcția de învățător la Școala Gimnazială nr.1 Prundu, cât și la After School Prokinder, București (2010-2014), urmând apoi să profeseze ca educatoare la Grădinița Prokinder (între 2016-2017).
În iunie 2017 s-a alăturat echipei de la Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei, acolo unde a simțit că educația se realizează mai presus de pregătirea profesională, mai exact pe înțelegerea relației copil – cadru didactic, pe deschiderea spre nou, pe tact pedagogic și competență comunicațională.
Așadar, „când învăţătorul reuneşte în inima sa dragostea de profesiune şi dragostea de elevi, putem spune că este un învăţător desăvârşit.” – Lev Tolstoi
Citeste in continuare
Inchide

LAZĂR ALEXANDRA IOANA
Învățătoare
Alexandra Ioana Lazăr a urmat cursurile Facultății de Psihologie şi Ştiințele Educației, cu specializarea în Psihologie, din cadrul Universității Spiru Haret și a continuat să studieze în cadrul Facultății de Psihologie şi Ştiințele Educației, cu specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar, din cadrul Universității din Bucureşti, urmând apoi Programul masteral ”Mentoratul în Educație”, al Universității din Bucureşti.
Pentru a fi un profesor cu vocație, doamna profesor Alexandra Ioana Lazăr, nu pune accent numai pe competențele elevilor săi, ci şi pe ceea ce însumează dezvoltarea lor psihosocială. Ea doreşte să formeze elevi independenți, puternici, capabili să se adapteze societății în schimbare, iar în viziunea ei, perfecționarea continuă merge mână în mână cu educația. Pentru Alexandra Lazăr, această cale pedagogică este mai mult decât o profesie, întrucât reuneşte dragostea pentru copii cu cea pentru (auto)realizare şi succes.
Citeste in continuare
Inchide

TĂNASĂ DANIELA
Profesor limba engleză
Licențiată în Litere și Științe ale Comunicării, specializarea Limbi Și Literaturi Străine, Franceză-Engleză şi absolventă a Departamentului de Pregătire al Personalului Didactic nivel I – primar/gimnazial, Tănasă Daniela este în prezent studentă a Universității Politehnica București, specializarea Business Engeneering and Entrepreneurship şi a cursurilor pedagogice nivel II – liceal. Cu o experiență de peste 4 ani în învățământ, şi-a susținut activitatea atât în şcoli de stat, cât şi în mediul privat.
Este un profesor dedicat, cu un optimism şi energie pozitivă debordantă. Este promotoare a învățării eficiente şi a dezvoltării abilităților prin însușirea limbii engleze. Abordările moderne în predarea limbii engleze vor conduce elevii Școlii Gimnaziale International Premium School of Bucharest pe drumul performanței şi al dragostei față de disciplina Limba engleză.
Misiunea ei este aceea de a promova inovația în educație, de a asigura o atmosferă, la clasă, cât mai plăcută. Ceea ce ea urmărește în mod constant este să ajute elevii să își păstreze entuziasmul și dorința de a învăța, încurajează gândirea logică și practică, creativitatea copiilor și de a le dezvolta setea de cunoaștere și explorare.
Citeste in continuare
Inchide

GHINEA CARMEN
Limba germană
Facultatea de Litere – Universitatea Spiru Haret – cadru didactic |
Lector universitar
Predarea limbii engleze si germane ca limbaje specializate in facultati cu profil, atat filologic cat si nefilologic, in universitati precum: UCDC, USH, U. Politehnica din Bucuresti Activităţi didactice (cursuri, seminarii şi lucrări practice); Evaluare; Elaborare materiale didactice; Activităţi de cercetare Titular de curs: LLs-Germana, Engleza-Drept, Sport, Kinetoterapie, Îndrumare proiecte de licență |
Redactor, recenzor şi supervizor lingvistic la revista ALLOQUOR – Studia Humanitatis Iassyensia
Organizator activități:
– Bine coordonate în cadrul grupei, motivarea şi stimularea studenţilor, spirit de organizare dobândit în timpul funcţiilor administrative deţinute. – Abilitate în a stabili priorităţi şi în a organiza munca în conformitate cu necesităţile aferente. |
– Educative, metodice, abilităţi dobândite în activitatea practică directă.
Citeste in continuare
Inchide

Raluca Fricosu
Profesor Educație muzicală și
Pian
Citeste in continuare
Inchide

IOANA GHEORGHE
Profesor de Educație fizică și sport
Licențiată în Educație fizică și sport, având titlul academic de Doctor în Educație fizică și sport pe problematica dezvoltării capacității motrice la copiii de gimnaziu (V-VIII), lector universitar la Facultatea de educatie fizică și sport din cadrul Universității Spiru Haret, a acumulat o experiență didactică în învățământul preuniversitar și universitar de peste 24 de ani. Este atât coordonator de practică pedagogică de specialitate (educație fizică și sport), cât și coordonator al programelor de masterat universitar din domeniul sportului și educației fizice.
O fire dinamică, plină de energie și entuziasm, creativă în ceea ce privește jocurile de mișcare, se lasă inspirată de elevii săi pentru elaborarea celui mai potrivit context de dezvoltare și manifestare personală a aptitudinilor fizice și a capacităților native și dobândite ale acestora.
Se implică în activitățile curriculare și extracurriculare ale Scolii Gimnaziale International Premium School of Bucharest și este dornică să experimenteze lumea alături de cercetașii ei premium.
Citeste in continuare
Inchide

IOAN NEGHIUC
Educație fizică și Sport
Licențiat în Educație fizică și Sport, Academia Națională de Educație Fizică și Sport, București
Având specializarea în Natație și o experiență didactică de peste 10 ani, Ioan Neghiuc este atestat de către Federația Franceză de activități acvatice, ca Formator al activității acvatice pentru nou-născuți și copii de vârstă mică.
Activitatea sa didactică este într-o formare continuă, urmând și ulterior coordonând Cursul de natație în baza sportivă Eforie Nord. De asemenea la BABY SPA, Wellness & pool, s-a implicat în inițierea în înot a unor grupe de 10-15 copii, de vârstă prescolară și școlară, precum și a copiilor mici (antepreșcolari). Nu în ultimul rând, a activat ca Antrenor de înot pentru clasele V-VIII la Centrul de proiecte educaționale și sportive București (PROEDUS), în cadrul proiectului „Cursuri gratuite de formare pentru elevii bucureșteni”. Din 2016 până în prezent activează ca Profesor Înot/Aquagym la Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei.
Fiind o persoană dinamică, perseverenta și cu excelente abilitați de comunicare dobândite de-a lungul experienței sale profesionale, Ioan Neghiuc este un profesor orientat spre obținerea de rezultate excelente cu elevii săi, iar aceste performanțe reprezintă fundamentul pentru dezvoltarea unui Centru de Excelență în Înot, la International Premium School of Bucharest.
Citeste in continuare
Inchide

ELENA ȘPAC
Logoped
A absolvit Universitatea ”Al. I. Cuza”, Iași, Facultatea de Filozofie, Profilul: Socio-Psiho-Pedagogie, Specializarea: Pedagogie, (1991-1996).
Este membru al Asociației Specialiștilor în Terapia Tulburărilor de Limbaj din România.
A fost membru în cadrul Comisiei de Evaluare psihosomatică a copiilor preșcolari pentru înscrierea în învățământul primar, C.M.B.R.A.E, București